بازسازی ساختمان

اجرای رنگ آکرولیک بر پایه آب نسل جدید از رنگ های ساختمانی می باشند که با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ ها رو به افزایش است. بطوری که به تدریج جایگزین مناسبی برای رنگ های روغنی الکیدی می باشند. از ویژگی های فنی این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود : مقاومت شستشوی بسیار خوب، فقدان بوی نامطبوع و سازگار با محیط زیست به دلیل عدم استفاده از حلال های نفتی و آلی، دارا بودن پوشش خوب و داشتن صرفه اقتصادی و اعمال آسان آن ها بر روی سطح ./ اجرای رنگ آکرولیک

رنگ های اکریلیک سیلیکون مخصوص نما نیز مخصوص استفاده در نمای ساختمان بوده و ویژگی های فنی آن شامل : تنفس، مقاومت خوب در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر آلودگی های سطح، پوشش بالا و عدم جذب چرک و حفظ تمیزی سطح می باشد. این رنگ‌ها بسیار متنوع هستند.این رنگ ها برای ایجاد بافت در سطوح مناسبند چون غلظت بالایی دارند و به آهستگی خشک می‌شوند. رنگ اکریلیک انعطاف پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح قابل استفاده است. خاصیت ویژه این رنگها به خاطر بدون بو بودن آنهاست.

اجرای رنگ آکرولیک

رنگ‌ اکریلیک به دلیل کیفیت بالاتری که نسبت به رنگ‌های روغنی و پلاستیک ساختمانی دارد از دوام و عمر بیشتری نسبت به این رنگ ها برخوردار میباشد. رنگ‌ اکریلیک اجرای سریعتر و راحت تری در نقاشی ساختمان دارد رنگ های اکریلیک زیباتر، شاداب‌تر، شفاف‌تر و چشم گیر‌تر از رنگ‌های روغنی و پلاستیک هستند. رنگ‌ اکریلیک هنگام اجرا هیچ بویی ندارد و بعضی از شرکت‌ها رایحه‌های مختلف به این رنگ‌ها اضافه کرده تا در هنگام اجراء در نقاشی ساختمان بوی خوشی استشمام گردد مانند رایحه لیمو، پرتغال، گل یاس، گل رز و … رنگ‌های اکریلیک به دلیل خواصی آنتی استاتیک دوده و گرد و غبار معلق در هوا را به خود جذب نمی‌کنند در نتیجه زمانی که در نقاشی ساختمان از رنگ اکریلیک استفاده می‌گردد ساختمان تا سالهای پس از نقاشی ساختمان همان طراوت و شادابی اولیه را دارا می‌باشد. رنگ‌ اکریلیک رنگ پریدگی ندارد و چنانچه شما در هنگام نقاشی ساختمان رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید.

اجرای رنگ آکرولیک

تا سالها بعداز نقاشی ساختمان رنگ انتخاب شده را به همان شکل و کمترین تغییر خواهید دید در صورتی که در استفاده از رنگ روغنی و پلاستیک جهت نقاشی ساختمان پس از مدت کوتاهی شاید کمتر از شش ماه شاهد پریدگی رنگ اولیه انتخاب شده هنگام نقاشی ساختمان خواهیم بود. برخی از رنگ‌های اکریلیک آنتی باکتریال هستند و پس از اجرای این رنگ‌ها جهت نقاشی ساختمان میکروب ها و باکتری ها روی دیوار قابلیت رشد و تکثیر پیدا نمی‌کنند. رنگ‌های اکریلیک دارای تنوع بسیار بسیار بیشتر نسبت به رنگ‌های روغنی و رنگ‌های پلاستیک می‌باشند.

جهت رقیق کردن رنگ‌ اکریلیک از آب استفاده می‌شود به این دلیل هیچ بویی هنگام نقاشی ساختمان و بعد از نقاشی ساختمان از خود بر جای نمی‌گذارند. رنگ‌های اکریلیک با اینکه هنگام رقیق کردن آنها از آب استفاده میگردد بسیار بسیار در مقابل آب مقاوم می‌باشند. اجرای رنگ آکرولیک در کل می توان گفت برای نقاشی ساختمان هیچ گزینه ای بهتر از استفاده از رنگ اکریلیک وجود ندارد در این مقاله تنها به گوشه ای از محاسن رنگ های اکریلیک جهت استفاده در نقاشی ساختمان اشاره کردیم .

البته رنگ یکی از تعیین کننده های سبک و سلیقه است که از طریق آن می تونیم با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنیم و بیشتر از هر چیزی می تونیم فضاهای کسالت بار اطراف را به محیطی روح بخش تبدیل کنیم. عوض کردن رنگ دیوارها و سقف می تواند بیشتر از عوض کردن مبلمان و یا حتی ساختار یک اتاق به ما کمک کند. بکار بردن رنگ در فضاها و یا مبلمانی ساده معمولا نیازمند مهارت و سرمایه زیادی نیست. مسئله رنگ به دلیل تأثیر مهم روانشناسانه، در مقوله شهرسازی و دکوراسیون امر مهمی بشمار می رود. تا آنجا که حتی تخصصی به عنوان رنگ بندی و رنگ شناسی فضاهای شهری اجرای رنگ آکرولیک در بین هنرمندان مطرح شده هماهنگی در رنگ مثل هماهنگی درنت های موسیقی است.

اجرای رنگ آکرولیک در تهران

استفاده از اجرای رنگ آکرولیک در دکوراسیون سالن از سخت ترین مرحله آن به شمار می آید آنچه که درنهایت بدست می آید دکوراتیوها را بسیار نگران می کند. چون آنچه که مد نظر است بایستی درپایان کار تامین گردد به همین خاطر از هرروشی که شمارا به نتیجه کار می رساند باید استفاده کرد. رنگ آکرولیک نیمه براق مات بر اساس رزین های امولسیونی آکریلیک – متیل متا آکریلات – پایه آب – می باشد که برای رنگ آمیزی سریع، زیبا و بادوام سطوح داخلی و نیز خارجی ساختمان استفاده می گردد.

اجرای رنگ آکرولیک سیلیکون مخصوص نما نیز مخصوص استفاده در نمای ساختمان بوده و ویژگی های فنی آن شامل : تنفس، مقاومت خوب در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر آلودگی های سطح، پوشش بالا و عدم جذب چرک و حفظ تمیزی سطح می باشد. این رنگ‌ها بسیار متنوع هستند. پرایمر آکریلیک را فقط با آب رقیق نمائید . ۲- بوسیله غلطک، قلم مو یا پیستوله پرایمر آماده شده را بر روی سطح خشک و فاقـد هرگونه آلودگی از قبیل خزه، شوره، جلبک، گرد و خاک، روغن، گریس، چربی و . . . اعمال نمائید.

اجرای رنگ آکرولیک

اجرای رنگ‌ آکرولیک هنگام اجرا هیچ بویی ندارد و بعضی از شرکت‌ها رایحه‌های مختلف به این رنگ‌ها اضافه کرده تا در هنگام اجراء در نقاشی ساختمان بوی خوشی استشمام گردد مانند رایحه لیمو، پرتغال، گل یاس، گل رز و … رنگ‌های اکرولیک به دلیل خواصی آنتی استاتیک دوده و گرد و غبار معلق در هوا را به خود جذب نمی‌کنند در نتیجه زمانی که در نقاشی ساختمان از رنگ اکریلیک استفاده می‌گردد ساختمان تا سالهای پس از نقاشی ساختمان همان طراوت و شادابی اولیه را دارا می‌باشد.

برای آگاهی از قیمت انواع اجرای رنگ آکرولیک و نقاشی اکرولیک در ساختمان یا منزل خود می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید، تا علاوه بر راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان ما ، خانه یا منزل خود را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت رنگ آمیزی کنید. بهتر است رنگ های آکرولیک مصارف بیرونی را در زیر نور مستقیم خورشید به کار نبرید ولی در صورت نیاز از نوع مخصوص آن (سیلیکونی) استفاده نمایید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com